Ne përdorim cookie digjitale në faqen tonë të internetit. Duke përdorur faqen tonë, ju pranoni që disa cookie shkarkohen nga shfletuesi juaj.

Menu

 

Rregullat dhe Kushtet

Kushtet dhe dispozitat e përgjithshme
 
 

Kushtet e përgjithshme të biznesit i referohen marrëdhënies afariste-juridike ndërmjet blerësit dhe kompanisë ARTMIE LTD, Sllovaki.

Përfaqësues ligjor i kompanisë është personi në pozitën e drejtorit të kompanisë, Valerian Grass [[email protected]  | XXX XXX XXX].

Kompaninë mund ta kontaktoni me e-mail në [email protected], ose me telefon duke telefonuar në numrin XXX XXX XXX, në ditët e punës nga ora 8:30 deri në 15:30.

Organi mbikëqyrës: Drejtoria e përgjthshme e tatimeve e Republikës së Shqipërisë.

Porositë 

1. Blerësi porosit mallrat e shitësit përmes sistemit të tregtimit në www.artmie.al me shkrim përmes shitores elektronike ose me e-mail ose telefon. Porosia e bërë në këtë mënyrë konsiderohet e detyrueshme dhe kontrata e shitjes në distancë pranohet.

2. Për çdo porosi, blerësi duhet të specifikojë emrin dhe mbiemrin, kodin postal, adresën, numrin e telefonit, postën elektronike (personi juridik dhe sipërmarrësi duhet të shkruajë gjithashtu NIPT të tyre, si dhe adresën e faturimit), emri i produkteve dhe numri i copave, mënyra e transportit dhe mënyra e pagesës. Një porosi e bërë përmes një e-shopi i plotëson automatikisht këto kushte.

3. Të dhënat personale të mbledhura do të përdoren, në përputhje me Ligjin për Mbrojtjen e të Dhënave Personale, vetëm në kontekstin e marrëdhënieve të biznesit ndërmjet shitësit dhe konsumatorit dhe nuk do t'i jepen një pale të tretë (me përjashtim të personi që organizon transportin e mallrave etj.).

4. Pas krijimit të porosisë, ky porosi do të regjistrohet në sistemin e shitësit dhe në të njëjtën kohë do të vendoset një marrëdhënie biznesi ndërmjet shitësit dhe konsumatorit. Brenda 24 orëve (ditë pune) shitësi do të kontaktojë blerësin me e-mail dhe do të konfirmojë regjistrimin e porosisë. Nga kjo datë, porosia është e detyrueshme për klientin.

5. Konsumatori ka të drejtë të anulojë porosinë pa pagesë, brenda 24 orëve nga marrja e një emaili për marrjen e porosisë nga shitësi. Një porosi mund të anulohet vetëm me shkrim, ekskluzivisht me email. Shitësi gjithashtu do të njoftojë blerësin për konfirmimin e anulimit vetëm me shkrim. Kërkohet një formular me shkrim si provë e shitësit dhe ndaloni përpunimin e porosisë.

Afati i dërgesës 

1. Koha e dorëzimit është e ndryshme për lloje të ndryshme të produkteve. Koha standarde e dorëzimit është, si rregull, 3 deri në 5 ditë pune nga marrja e pagesës në llogarinë e shitësit (pagesa paraprake) ose nga dita e regjistrimit të porosisë në mënyrën e pagesës në mbledhje.

2. Në raste të jashtëzakonshme, kur disa lloje produktesh nuk janë në magazinë dhe nuk disponohen nga prodhuesit dhe furnitorët, koha e dorëzimit mund të jetë më e gjatë. Koha e dorëzimit mund të zgjatet edhe në rast të situatave të paparashikuara, si humbja ose dëmtimi i dërgesës nga transportuesi, kushtet e këqija të motit, defektet e fshehura të zbuluara vetëm gjatë paketimit të dërgesës, etj.

3. Koha e dorëzimit është zakonisht 5 deri në 8 ditë pune në varësi të metodës së zgjedhur të dorëzimit. Koha e dorëzimit caktohet në kohë reale për çdo produkt. Kur porositni lloje të ndryshme produktesh, koha e dorëzimit të porosisë së plotë do të jetë e barabartë me kohën më të gjatë të dorëzimit të produkteve të porositura.

Çmimi, kushtet për pagesë dhe posta

1. Çmimi i produktit përcaktohet nga lista e çmimeve të shitësit. Çmimet e listuara në listën e çmimeve mund të ndryshojnë pa njoftim paraprak. Shitësi rezervon të drejtën të ndryshojë çmimet në rast të ndryshimit të çmimit tek prodhuesi, furnizuesi, etj. Çmimi i vlefshëm i produktit do të publikohet gjithmonë gjatë konfirmimit të porosisë.

2. Konsumatori paguan me para në dorë gjatë dorëzimit ose paguan në llogarinë e shitësit. Blerësi do ta marrë faturën vetëm pas pagesës.

3. Blerësi merr përsipër të paguajë vlerën e plotë të porosisë brenda 7 ditëve në përputhje me kushtet e pagesës të vlefshme në ditën e regjistrimit të porosisë. Përndryshe, porosia do të anulohet.

4. Mënyra e dorëzimit zgjidhet nga klienti kur krijon një porosi në e-shop ose në ndonjë mënyrë tjetër komunikimi. Konsumatori mund të zgjedhë mënyrën e transportit, përkatësisht:
a) shërbimi korrier (shërbimi i shpedicionit)
b) marrja e produktit në mënyrë personale (me kërkesë të veçantë të blerësit)

5. Shuma e kostove të dërgesës do të tregohet gjithmonë qartë kur porositni produktet dhe blerësi do të njoftohet kur të konfirmojë porosinë. Në rastin e porositjes indirekte, shitësi do t'i rekomandojë blerësit një opsion më të lirë transporti.

Mund të gjeni informacione aktuale mbi tarifat e transportit dhe mënyrat e pagesës >KËTU<.

Marrja e produkteve 

1. Blerësi merr përsipër të marrë produktet në adresën e specifikuar në porosi. Në rastin e ridërgimit të dërgesës për shkak të mospranimit, blerësi përballon shpenzimet e transportit.

2. Gjatë marrjes së produktit, konsumatori është i detyruar të kontrollojë integritetin fizik të dërgesës. Nëse dërgesa është e dëmtuar dhe e shkatërruar dukshëm, konsumatori është i detyruar të kontaktojë menjëherë shitësin pa marrë dërgesën dhe të shkruajë një raport për dëmtimin e dërgesës me korrierin. Në raste të tilla, çdo pretendim i mëvonshëm me pretendime për sasi dhe dëmtim fizik të produktit nuk do të pranohet.

3. Blerësi fiton pronësinë e produkteve vetëm duke paguar çmimin e plotë dhe shumat e tjera monetare të dakorduara në marrëveshjen e blerjes në distancë. Deri në kalimin e pronësisë nga shitësi te blerësi që mban produktin, blerësi ka të gjitha detyrimet dhe është i detyruar t'i mbajë produktet dhe shërbimet të sigurta me shpenzimet e tij dhe t'i shënojë ato në mënyrë që ato të identifikohen si produkt i shitës në të gjitha rrethanat.

4. Shitësi ka të drejtë të kërkojë përmbushjen e detyrimeve, veçanërisht pagesën e çmimit për produktet dhe shërbimet, pavarësisht se pronësia e produktit dhe shërbimit nuk i është dorëzuar ende blerësit.

5. Rreziku i dëmtimit të produktit i kalon klientit në momentin e marrjes nga klienti ose përfaqësuesi i tij.

Heqje dorë nga marrëveshja 

1. Blerësi ka të drejtë, sipas Ligjit për Mbrojtjen e Konsumatorit, të tërhiqet nga kontrata pa dhënë arsye brenda 14 ditëve pune nga dita e marrjes së mallit ose nga lidhja e kontratës për ofrimin e shërbimeve, nëse shitësi menjëherë dhe përmbush drejt detyrimin për informim. Blerësi duhet të njoftojë me shkrim shitësin për tërheqjen nga kontrata me e-mail ose letër.

2. Anulimi i kontratës duhet të bëhet me shkrim duke përdorur formularin e anulimit, të cilin mund ta gjeni KËTU.

3. Pas përpunimit të formularit të anulimit, shitësi kontakton blerësin për kushtet e kthimit të produkteve, si dhe kushtet e kthimit të pagesës për produktet dhe tarifën postare të paguar nga blerësi me rastin e blerjes së produkteve.

4. Blerësi nuk mund të tërhiqet nga kontrata e shitjes në distancë, veçanërisht në rastin e një kontrate objekti i së cilës është shitja e një produkti të bërë sipas kërkesave të veçanta të klientit ose një produkti i projektuar posaçërisht për një klient, ose një produkt që nuk mund të kthyer për shkak të karakteristikave të saja.

5. Shitësi rezervon të drejtën të anulojë porosinë (tërheqjen nga kontrata) ose një pjesë të saj, nëse:
a) produkti nuk është prodhuar ose ka pushuar së prodhuari, ose ka pasur një ndryshim të paparashikuar në disponueshmërinë e produktit,
b) çmimi i produktit tek furnizuesi ka ndryshuar,
c) çmimi i produktit të lëshuar nuk është i saktë, d.m.th. nëse gjatë faturimit zbulohen devijime në lidhje me çmimin e produktit.

Kthimi i produkteve në afat 30 ditësh 

1. Blerësi ka mundësi të kthejë mallin e blerë pa dhënë arsye brenda 30 ditëve nga dita e marrjes së mallit. Kthimi i mallrave duhet të bëhet me shkrim duke përdorur formularin e përpunimit të mallrave të kthyera, i cili mund të gjendet këtu > KËTU <.

2. Produktet duhet të dërgohen në adresën e shitësit  brenda 30 ditëve me shpenzime dhe përgjegjësi të blerësit. Kostot e transportit për zëvendësimin e produktit në adresën e shitësit janë përgjegjësi e blerësit, duke përfshirë koston e transportit të produkteve të reja.

3. Produkti nuk duhet të jetë i dëmtuar, i përdorur, duhet të jetë në ambalazhin origjinal dhe së bashku me produktin, blerësi duhet të dorëzojë të gjithë dokumentacionin në lidhje me produktin në fjalë (fletë garancie, dëshmi blerjeje etj.), të cilat i ka marrë në moment të blerjes.

4. Produkti nuk mund të kthehet me pagesë gjatë dorëzimit. Produkti i dërguar në këtë mënyrë nuk do të pranohet dhe do t'i kthehet dërguesit.

5. Në përputhje me detyrimet e mësipërme të blerësit, shitësi do të marrë mallrat brenda 15 ditëve nga data e zgjidhjes së kontratës. Çmimi i paguar për produktin ose parapagimi i paguar nga blerësi për produktin do t'i kthehet blerësit nëpërmjet transfertës bankare në llogarinë bankare të blerësit.

6. Blerësi nuk mund t'i kthejë produktet, veçanërisht në rastin kur produkti është prodhuar sipas kërkesave specifike të blerësit ose një produkt i destinuar vetëm për një blerës, ose një produkt që nuk mund të kthehet për shkak të karakteristikave të tij.

Politika e ankesave 

1. Në përgjithësi, nëse nuk parashikohet ndryshe në rregullat dhe kushtet, periudha e garancisë për ekzekutimin e kontratës konsumatore caktohet të paktën 24 muaj.

2. Ankesa është e mundur vetëm për një produkt që është blerë dhe paguar te shitësi. Gjatë paraqitjes së një pretendimi, blerësi kërkohet t'i dorëzojë shitësit produktin në fjalë të pastër, të padëmtuar mekanikisht, në paketimin origjinal, duke përfshirë manualet, kartën e garancisë, faturën ose dëshmi të tjera të pagesës për produktin. Ankesat duhet të dorëzohen me shkrim duke përdorur formularin e përpunimit të produktit të kthyer, të cilin do ta gjeni >KETU<. Gjatë paraqitjes së një ankese, konsumatori duhet të ndjekë udhëzimet e shitësit.

3. Për të përshpejtuar procesin e ankesës, blerësi mund të dërgojë një fotografi të mallit të dëmtuar në emailin e shitësit ARTMIE.al . Fotografia duhet të bëhet në mënyrë që defekti i pretenduar të jetë sa më i dukshëm.

4. Garancia nuk është e vlefshme nëse defekti është shkaktuar nga dëmtimi mekanik i produktit, përdorimi i produktit në kushte të papërshtatshme, riparimi ose zëvendësimi joprofesional i një pjese të produktit, mospërputhja me standardet e duhura nga klienti ose personi që ka riparuar ose zëvendësuar pjesë të produktit, ose nëse një person i huaj që nuk është person i autorizuar. Defektet e shkaktuara nga fatkeqësitë natyrore, kushtet e këqija të ruajtjes dhe trajtimi jo i duhur janë gjithashtu të përjashtuara nga garancia.

5. Nëse klienti ka marrë një produkt që ai nuk e ka porositur, bazë për një ankesë do të jetë një foto e të gjithë produktit të dorëzuar dhe kodi i tij, i cili tregohet në paketimin e produktit. Fotografia duhet të dërgohet në [email protected]

6. Nëse klienti ka marrë përsipër një produkt që është i dëmtuar dukshëm, d.m.th. edhe kutia në të cilën është dorëzuar produkti është e dëmtuar, ankesat nuk do të pranohen.

7. Konsumatori ka të drejtë t'i drejtohet shitësit për dëmshpërblim nëse nuk është i kënaqur me mënyrën se si shitësi ka vepruar pas ankesës ose nëse beson se shitësi i ka shkelur të drejtat e tij. Nëse shitësi i përgjigjet negativisht kërkesës së konsumatorit ose nuk i përgjigjet fare brenda 30 ditëve nga dita e dërgimit të ankesës, konsumatori ka të drejtë të paraqesë një kërkesë për zgjidhje alternative të mosmarrëveshjeve. Përveç kësaj, konsumatori ka të drejtë të paraqesë kërkesë në gjykatën e përgjithshme ose të arbitrazhit kompetent.

8. Autoriteti për zgjidhje alternative të mosmarrëveshjeve është Inspeksioni i Tregut i Republikës së Shqipërisë, të cilin gjithashtu mund ta kontaktoni >KËTU<.

Kupona dhuratash 

1. Kuponi dhuratës në shumën e shënuar në ballinë të kuponit mund të përdoret vetëm me rastin e blerjes së produkteve në dyqanin online www.artmie.al.

2. Pas blerjes, kuponi dhuratës do të dërgohet në adresën e dhënë nga klienti.

3. Kuponi dhuratës nuk mund të përdoret më shumë se një herë.

4. Kuponi dhuratë është e vlefshme për një vit nga data e blerjes. Është e mundur të kërkohet një zgjatje e kuponit me shkrim një muaj para datës së skadimit (mundësia e zgjatjes është maksimumi 1 muaj).

5. Kupon dhuratë është e transferueshme sipas llojit të pronësisë. Përdorimi i tij nuk lidhet me personin që ka blerë kupon dhuratë.

6. Kupon dhuratë nuk mund të përdoret për të paguar me para në dorë për shumën e specifikuar të kuponit.

7. Nëse vlera totale e porosisë është më e vogël se vlera e kuponit, diferenca që rezulton nuk do të kompensohet.

8. Nëse ka një diferencë të tillë që vlera e kuponit është më e vogël se vlera e produktit të blerë, ju kërkohet të paguani këtë diferencë, ose duke paguar faturën paraprakisht, ose diferenca do të paguhet në dorëzim me para në dorë.

9. Pas marrjes së kuponit të dhuratës, klienti merr përgjegjësinë për gjendjen dhe përdorimin e tij. Kuponi dhuratës mund të kthehet brenda 7 ditëve nga dita e marrjes nga klienti.

Shfrytëzimi i zbritjeve në promocione 

1. Nuk është e mundur të kombinohen dhe të ripërdoren kuponët e zbritjes, promocionet dhe të drejtat e dhuratave për porositë nga i njëjti klient për kohëzgjatjen e një promocioni.

Mbrojtja e të dhënave personale 

1. Shitësi është i detyruar t'i japë blerësit informacion, në përputhje me Ligjin për Mbrojtjen e të Dhënave Personale, në lidhje me përpunimin e të dhënave personale dhe lëvizjen e lirë të këtyre të dhënave (Rregullorja e Përgjithshme për Mbrojtjen e të Dhënave - GDPR) me qëllim përmbushjen e shitjeve. kontratës. Për qëllime të negocimit të kësaj marrëveshjeje dhe përmbushjes së detyrimeve ligjore publike të shitësit, shitësi do të veprojë në përputhje me një dokument të veçantë "Politika e privatësisë".

2. Shitësi përpunon të dhënat personale të personave në përputhje me Ligjin për Mbrojtjen e të Dhënave Personale, i ndryshuar dhe plotësuar.

Rregjistrimi i shfrytëzuesve në web faqe 

1. Çdo vizitor ka mundësinë të regjistrohet si përdorues i njohur, duke klikuar në butonin "Regjistrohu", pas së cilës faqja do ta çojë në faqen ku janë shkruar të dhënat personale dhe çdo e dhënë e kompanisë. Përveç personave fizikë që mund të regjistrohen me iniciativën e tyre, të gjithë vizitorët që dëshirojnë të lidhin një kontratë me shumicë udhëzohen nga shërbimi i përdoruesit të regjistrohen në faqen e internetit për të siguruar konsistencën e të dhënave të personit juridik dhe mundësinë e kontrollit të tij.

2. Për çdo regjistrim përdoruesi i ri duhet të japë të dhënat e kontaktit si emri dhe mbiemri, numri i telefonit, posta elektronike, si dhe detajet e dorëzimit si adresa, kodi postar dhe qyteti. Në rast të regjistrimit të përdoruesit si person juridik, është e nevojshme të specifikoni emrin e kompanisë, adresën e kompanisë, kodin postar dhe qytetin, si dhe NIPT të kompanisë. Çdo përdorues i ri mund të shkruajë një koment sipas dëshirës nëse e konsideron të nevojshme. Përpara përfundimit të regjistrimit, përdoruesi i ri duhet të pajtohet me Politikën e Privatësisë e cila mund të lexohet duke klikuar në tekstin e lidhur.

3. Të dhënat personale të mbledhura do të përdoren, në përputhje me Ligjin për Mbrojtjen e të Dhënave Personale, vetëm në kontekstin e një marrëdhënie biznesi midis shitësit dhe konsumatorit dhe nuk do t'i jepen një pale të tretë. Në rastin e regjistrimit të të dhënave, ato në asnjë rast nuk i përcillen asnjë pale të tretë, për asnjë arsye, por të gjitha shërbejnë ekskluzivisht për marrëdhënie shitblerjeje.

Dërgim i ofertave afariste dhe Cookies 

1. Blerësi pranon t'i dërgojë blerësit informacion në lidhje me mallrat, shërbimet ose biznesin e shitësit nëpërmjet postës elektronike dhe më tej pranon të dërgojë njoftime tregtare nga shitësi në e-mailin e blerësit. Shitësi përmbush detyrimin e tij për të njoftuar blerësin në përputhje me dispozitat e GDPR në lidhje me përpunimin e të dhënave personale të blerësit për qëllimin e dërgimit të njoftimeve tregtare nëpërmjet një dokumenti të veçantë.

2. Klienti pranon të vendosë të ashtuquajturat cookies në kompjuterin e tij. Në rast se është e mundur të bëhet një blerje në një dyqan online, pa vendosur të ashtuquajturat cookie në kompjuterin e klientit, klienti mund të revokojë pëlqimin në çdo kohë.

Dispozitat përfundimtare 

1. Në varësi të natyrës së produkteve të porositura, shitësi ka të drejtë të ftojë blerësin për një inspektim personal dhe grumbullim personal të produktit (vlen kryesisht për produktin me më shumë kërkesa financiare, ose më kërkesa për sa i përket vëllimit ose peshës ). Në këto raste, blerësi do të kontaktohet dhe do të bëhen marrëveshje të mëtejshme me të. Nëse blerësi e ka paguar tashmë çmimin e blerjes, kjo shumë do të rimbursohet, përveç nëse është rënë dakord ndryshe.

2. Shitësi rezervon të drejtën të ndryshojë çmimet. Kur çmimi ndryshon, shitësi kontakton blerësin. Blerësi ka të drejtë të anulojë porosinë me çmime të tilla të rregulluara.

3. Blerësi duhet të pajtohet që përpara përfundimit ose regjistrimit të porosisë, të ketë lexuar këto kushte të përgjithshme dhe procedurën e ankimit dhe të jetë dakord me to.

4. Pavarësisht nga ndonjë dispozitë tjetër e kontratës, shitësi nuk do të jetë përgjegjës për fitimet e humbura të blerësit, mundësitë e humbura ose ndonjë humbje tjetër të tërthortë ose rrjedhimore për shkak të neglizhencës, shkeljes së kontratës ose ndryshe.

5 gjëra të rëndësishme për spatullat e pikturave

12.10.2023

Për çfarë shërben, si bëhet dhe si duket një spatullë cilësore? Cilat forma janë të njohura dhe si mirëmbahen...

Sa dini për anatominë e penelave të pikturës?

09.10.2023

A e dini se çfarë është anatomia e një peneli? Sa e rëndësishme është për dorën tuaj?

5 këshilla për ta bërë pikturën tuaj të duket më e pasur

06.10.2023

Çfarë duhet të bëni që piktura juaj të duket e bukur? A ka ndonjë rregull për të pikturuar pikturën perfekte?

5 truke për të shmangur hedhjen e bojës

04.10.2023

Si të ruani ngjyrat e bojës? Si të pikturoni një pikturë më të madhe me më pak bojë?

Created by the system www.fast-webshop.com

MWE5N
Produkte të njohura
Me pak fjalë: 0
Të gjitha në shportë