Ne gjithmonë përpiqemi të sigurojmë që gjithçka të jetë në mënyrën më të mirë, që gjithçka të arrijë tek ju në kohën më të shkurtër të mundshme, që gjithçka që keni porositur të jetë në paketë dhe të paketohet bukur, në mënyrë që të arrijë e padëmtuar dhe në gjendje perfekte. Por ndonjëherë gabimet ndodhin - ne jemi njerëz! Kjo është arsyeja pse ne jemi të gatshëm të korrigjojmë të gjitha gabimet, në mënyrë që ju të jeni të kënaqur me bashkëpunimin me ne pavarësisht papërsosmërive tona.
Pavarësisht nëse gabimi është bërë nga ne ose ju e keni bërë vetë ose nuk ju pëlqen më produkti ose nuk ju nevojitet më - ne e kuptojmë, do të përpiqemi të bëjmë gjithçka që është në fuqinë tonë për t'ju bërë të kënaqur në fund.
Edhe pse ka vullnet të mirë nga ana jonë, është Ligji për Mbrojtjen e Konsumatorit ai që shërben zyrtarisht për të mbrojtur të drejtat tuaja si klient.
Sipas ligjit për mbrojtjen e konsumatorit, çdo blerës ka të drejtë të ankohet brenda 2 viteve nga data e blerjes. Ankesa mund të pranohet ose refuzohet, por çdo ankesë duhet të trajtohet.
Blerësi ka të drejtë të shkëmbejë ose kthejë mallin pa arsye brenda 14 ditëve nga dita e marrjes së tyre, por duhet të njoftojë shitësin paraprakisht. Nëse arsyeja e zëvendësimit është faji i blerësit, në atë rast blerësi do të përballojë shpenzimet e transportit nga blerësi te shitësi. Nëse arsyeja e zëvendësimit është faji i shitësit, atëherë shitësi i bartë shpenzimet e transportit nga blerësi tek shitësi. Nëse blerësi për ndonjë arsye dëshiron t'i kthejë mallrat shitësit, atëherë shpenzimet e transportit nga blerësi te shitësi janë në kurriz të blerësit.
Çdo kërkesë ankuese duhet t'i përgjigjet ligjërisht brenda 8 ditëve, dhe ankesa duhet të përfundojë brenda 30 ditëve nga dita e paraqitjes së kërkesës ankuese. Kërkesa për ankesë dorëzohet me shkrim në formë falas me përshkrim të problemit, në e-mailin [email protected]
ankesa, zëvendësime, rimbursim | [email protected]
Porosit me ne pa frikë!
Qëllimi ynë është kënaqësia juaj!
Nëse hasim ndonjë pengesë në rrugën drejt qëllimit - ne do t'i kapërcejmë ato së bashku!
Shijoni blerjet komode dhe të sigurta!
Nëse dëshironi të dini më shumë për dispozitat ligjore dhe të drejtat tuaja si konsumator, mund të shihni më shumë në linkun KËTU.
Dispozitat ligjore lidhur me ankesat gjenden në nenin 42 dhe nenin 43, si dhe në nenin 46.