Ne përdorim cookie digjitale në faqen tonë të internetit. Duke përdorur faqen tonë, ju pranoni që disa cookie shkarkohen nga shfletuesi juaj.

Menu

 

Ankesa
Ankesa

 

Ne gjithmonë përpiqemi të sigurojmë që gjithçka të jetë në mënyrën më të mirë, që gjithçka të arrijë tek ju në kohën më të shkurtër të mundshme, që gjithçka që keni porositur të jetë në paketë dhe të paketohet bukur, në mënyrë që të arrijë e padëmtuar dhe në gjendje perfekte. Por ndonjëherë gabimet ndodhin - ne jemi njerëz! Kjo është arsyeja pse ne jemi të gatshëm të korrigjojmë të gjitha gabimet, në mënyrë që ju të jeni të kënaqur me bashkëpunimin me ne pavarësisht papërsosmërive tona.

Pavarësisht nëse gabimi është bërë nga ne ose ju e keni bërë vetë ose nuk ju pëlqen më produkti ose nuk ju nevojitet më - ne e kuptojmë, do të përpiqemi të bëjmë gjithçka që është në fuqinë tonë për t'ju bërë të kënaqur në fund.

Edhe pse ka vullnet të mirë nga ana jonë, është Ligji për Mbrojtjen e Konsumatorit ai që shërben zyrtarisht për të mbrojtur të drejtat tuaja si klient.

Sipas ligjit për mbrojtjen e konsumatorit, çdo blerës ka të drejtë të ankohet brenda 2 viteve nga data e blerjes. Ankesa mund të pranohet ose refuzohet, por çdo ankesë duhet të trajtohet.

Blerësi ka të drejtë të shkëmbejë ose kthejë mallin pa arsye brenda 14 ditëve nga dita e marrjes së tyre, por duhet të njoftojë shitësin paraprakisht. Nëse arsyeja e zëvendësimit është faji i blerësit, në atë rast blerësi do të përballojë shpenzimet e transportit nga blerësi te shitësi. Nëse arsyeja e zëvendësimit është faji i shitësit, atëherë shitësi i bartë shpenzimet e transportit nga blerësi tek shitësi. Nëse blerësi për ndonjë arsye dëshiron t'i kthejë mallrat shitësit, atëherë shpenzimet e transportit nga blerësi te shitësi janë në kurriz të blerësit.

Çdo kërkesë ankuese duhet t'i përgjigjet ligjërisht brenda 8 ditëve, dhe ankesa duhet të përfundojë brenda 30 ditëve nga dita e paraqitjes së kërkesës ankuese. Kërkesa për ankesë dorëzohet me shkrim në formë falas me përshkrim të problemit, në e-mailin [email protected]

ankesa, zëvendësime, rimbursim                             |                             [email protected]

Porosit me ne pa frikë!
Qëllimi ynë është kënaqësia juaj!
Nëse hasim ndonjë pengesë në rrugën drejt qëllimit - ne do t'i kapërcejmë ato së bashku!

Shijoni blerjet komode dhe të sigurta!

 

 

Nëse dëshironi të dini më shumë për dispozitat ligjore dhe të drejtat tuaja si konsumator, mund të shihni më shumë në linkun KËTU.
Dispozitat ligjore lidhur me ankesat gjenden në nenin 42 dhe nenin 43, si dhe në nenin 46.

5 gjëra të rëndësishme për spatullat e pikturave

12.10.2023

Për çfarë shërben, si bëhet dhe si duket një spatullë cilësore? Cilat forma janë të njohura dhe si mirëmbahen...

Sa dini për anatominë e penelave të pikturës?

09.10.2023

A e dini se çfarë është anatomia e një peneli? Sa e rëndësishme është për dorën tuaj?

5 këshilla për ta bërë pikturën tuaj të duket më e pasur

06.10.2023

Çfarë duhet të bëni që piktura juaj të duket e bukur? A ka ndonjë rregull për të pikturuar pikturën perfekte?

5 truke për të shmangur hedhjen e bojës

04.10.2023

Si të ruani ngjyrat e bojës? Si të pikturoni një pikturë më të madhe me më pak bojë?

Created by the system www.fast-webshop.com

YzJiNTI2Z
Produkte të njohura
Me pak fjalë: 0
Të gjitha në shportë