Edhe pse në epokën moderne piktura është zhvilluar në shumë mënyra dhe në shumë drejtime dhe artistët krijojnë në shumë sipërfaqe të ndryshme, falë teknologjisë dhe krijimtarisë, kanavacja është ende e pazëvendësueshme si shtresa e parë dhe bazë e përdorur. Sigurisht që nuk ka mbetur imun ndaj ndryshimeve që ofron teknologjia moderne, por është rritur edhe zgjedhja mes llojeve të ndryshme. Ja çfarë duhet të dini për kanavacet e pikturave ndërsa kërkoni të duhurin për ju.
Pambuku ose liri
Ju ndoshta keni të paktën një copë pambuku mbi ju ndërsa lexoni këtë blog dhe shanset janë të mira që kur blini rroba të kërkoni para së gjithash pambukun. I njëjti material përdoret më së shumti për të bërë kanavacë pikture. Përparësitë e pambukut për një artist janë përballueshmëria dhe shtrirja e tij. Kanavacja e pambukut e përgatitur në mënyrën e duhur është jetëgjatë dhe më e pëlqyera nga piktorët, veçanërisht studentët, për bojërat e vajit dhe akrilike. Dhe kur bëhet fjalë për qëndrueshmërinë, pambuku është në krye. E vetmja pengesë është se është shumë fleksibël për imazhe me përmasa të mëdha.
Liri është një material i fortë dhe i qëndrueshëm. Përdoret edhe për të bërë rroba, por kryesisht veshje verore. Ata që duan të jenë absolutisht të sigurt për përjetësinë e veprave të tyre duhet të pikturojnë në kanavacë prej liri. Liri ruan vajin e tij natyral në vetvete dhe ruan fleksibilitetin e fibrave, që do të thotë se lecka nuk do të bëhet e brishtë. Konsiderohet se ka një pëlhurë "natyrale" më të mirë se pambuku - që do të thotë se ekziston një zgjedhje më e madhe e teksturave. Falë forcës së tij, edhe me lëvizje të shpejta gjatë lyerjes, nuk do të lirohet siç ndodh me kanavacën e pambukut.
Grundimi i kanavaces
Grundimi, impregnimi ose përgatitja e kanavacës nënkupton që sipërfaqja e vetë kanavacës para pikturës të mbulohet me një prajmer. Astari më i zakonshëm është Gesso dhe është aq e njohur sa emri i markës është bërë sinonim i vetë produktit. Pavarësisht nëse kanavacja është prej liri apo pambuku, kjo procedurë do të zbukurojë dhe lehtësojë pikturën tuaj. Ashtu si shumë gjëra në pikturë, grundimi i kanavacës është e ndryshme për bojërat akrilike dhe vajore. Me bojërat akrilike, astari nuk është aspak i nevojshëm sepse nuk dëmton celulozën. Nga ana tjetër, nëse pikturoni me bojëra vaji, duhet të dini se ato përmbajnë një lidhës që me kalimin e kohës "e ha" kanavacën dhe fjalë për fjalë i bën një vrimë. Kjo parandalohet me astar, kështu që me bojërat e vajit në pëlhurë, astarimi është i detyrueshëm. Roli i prajmerit, pavarësisht se cila është teknika juaj është të parandalojë që kanavacja të thithë bojën. Nëse kjo do të ndodhte, një sasi e vogël bojë fjalë për fjalë do të zhdukej ose trashej, dy gjëra që patjetër duhet t'i shmangni. Për shkak të kësaj, kanavacat e papërgatitura përdoren rrallë.
Ju mund t'i përgatitni kanavacet vet, qofshin ato prej pambuku apo liri. Për këtë procedurë, ju nevojitet lyerja me prajmer e përmendur më sipër dhe një furçë e gjerë për të mbuluar sa më shumë kanavacën menjëherë. Do t'ju duhet një dorë e qëndrueshme për ta aplikuar në mënyrë të barabartë. Mund ta bëni në një ose dy shtresa. Kur përgatitni një kanavacë pambuku, mund të përdorni Gesso akrilik pavarësisht nëse planifikoni të pikturoni me akrilik ose vaj, gjë që do të jetë paksa e kursyer sepse akriliku është më i lirë. Për sa i përket lirit, përgatitja e tyre kërkon praktikë, sepse është shumë më e vështirë, por kur të bëheni ekspert, do të shpërbleheni me një kanavacë tepër të lëmuar dhe të ngurtë, pikërisht atë që ju nevojitet për vepra të jashtëzakonshme. Është mirë të dini se mund ta anashkaloni këtë pjesë jo aq kreative të pikturës. Gjegjësisht, ju mund të blini kanavacë që tashmë janë të përgatitura (të grunduara), ose prej liri ose pambuku.
Ngjyra e kanavacës
Logjika nuk na çon në përfundimin se kanavacja duhet të jetë e bardhë, në mënyrë që ngjyrat dhe format që do t'i aplikojmë, të shihen qartë dhe të marrim potencialin e plotë prej tyre. Thuhet shpesh se e bardha nuk është një ngjyrë, por mungesë e ngjyrës, kështu që një sipërfaqe e tillë është ideale për realitetin e saj krijues - në ngjyrë, për ta transferuar atë në të. Kjo është e gjitha mirë, por arti nuk ka pse të jetë në përputhje me logjikën. Le të nisemi nga fakti se e bardha nuk është ngjyra natyrale e kanavacës, asnjë nga dy materialet nga të cilat është bërë. Kanavacja e bardhë krijohet kur e përgatisni me Gesso të bardhë që kemi përmendur tashmë. Me aplikimin e tij ngjyrat do të jenë më intensive, sidomos nuancat e ndritshme.
Megjithatë, nëse dëshironi që ngjyrat e errëta të jenë intensive, domethënë të kurseni në sasinë e ngjyrave të errëta të përdorura, një kanavacë e zezë do t'ju vijë në ndihmë. Kur lyeni me bojëra vaji, do të arrini shkëlqim dhe intensitet me një sasi më të vogël, gjë që është shumë e rëndësishme, sepse këto bojëra nuk janë aspak të lira. Kjo kanavacë është një zgjidhje ideale për ata që pëlqejnë errësirën ose errësirën për sfondin e tyre sepse nuk duhet të shpenzoni tuba dhe tuba bojë vaji për të mbuluar gjithçka, por filloni me një sipërfaqe të përgatitur, sigurisht në këtë rast me Gesso të zezë. Ju mund të pikturoni, le të themi, ëndrrat tuaja dhe të theksoni praninë e hijeve të mahnitshme në një sfond krejtësisht të errët. E zeza është gjithashtu një sfond ideal për ngjyrat fluoreshente ose ngjyrat me shkëlqim neoni, si dhe nuancat e ngjyrave metalike. Sfondi i zi i përgatitur tashmë do t'ju ndihmojë në mënyrën më realiste të mundshme për të përcjellë mrekullitë e universit në kanavacë, siç është Aurora Borealis.
Ne kemi përmendur tashmë se përveç perceptimit tonë, kanavacë origjinale nuk është e bardhë, ngjyra e saj natyrale është një nuancë kafe e lehtë ose ngjyrë okër. Dhe kjo ngjyrë natyrale mund të jetë një sfond i shkëlqyer dhe të kontribuojë në kursime, por edhe frymëzim. Kanavacet me ngjyra natyrale mund t'i bëni gati me Gesso pa ngjyrë ose mund t'i përgatisni vetë në këtë mënyrë. Kjo ngjyrë është ideale për peizazhe dhe është tepër e lehtë për të marrë nuanca fantastike të ngjyrës kafe, okër, të verdhë, portokalli dhe ngjyra të tjera nga ky spektër. Kohët e fundit, teknika e herbariumit ka qenë e njohur në këto kanavacë - ngjitja e gjetheve nga pemë të ndryshme në kombinim me pikturën me vaj dhe akrilik.
Trashësia e kornizës
Ju mund të mendoni se trashësia e kornizës, pra e dërrasave në të cilat shtrihet kanavacja, kuptohet po aq sa ngjyra e bardhë si ngjyra bazë dhe se është gjithmonë e njëjtë, por edhe këtu një shumëllojshmëri është zhvilluar për të mbështetur idetë tuaja kreative.
Trashësia e zakonshme e dërrasave është 2 cm dhe është ideale sidomos kur e dini që fotografinë do ta kornizoni në mënyrë klasike kur të përfundojë. Trashësi më të mëdha 4 cm dhe 6 cm ju japin mundësinë të përdorni çdo milimetër të kanavacës, madje edhe pjesën anësore. Mund të shtoni modele ose efekte të veçanta në skajet anësore, në mënyrë që ato të jenë vetë pjesë e veprës së artit. Gjithashtu këto kanavacë kur janë në mur apo në hapësirë kanë një efekt të veçantë të një dimensioni tjetër. Por trashësia e dërrasave anësore nuk është e vetmja gjë që ndikon në inkuadrimin e kanavacës. Përveç dëshirave tuaja, është një tjetër veçori e rëndësishme praktike. Kur prodhuesi shtrëngon kanavacën në kornizë, zakonisht vendosin gozhdë pikërisht në skajet anësore, që do të thotë se më vonë do të detyroheni të vendosni një kornizë dekorative, sepse sigurisht që nuk dëshironi që ato të duken. Ekziston një lloj i veçantë gozhdash që quhen gozhda muzeale, në të cilat gozhdat që mbajnë të tendosur kanavacën vendosen në anën e pasme, në atë që sigurisht do të jetë në mur dhe nuk do të shihet, me ose pa kornizë. Në këtë mënyrë ju merrni skajet e lëmuara anësore dhe lirinë për t'i përdorur ato në vend që t'i fshehni. Kjo mënyrë shtrëngimi dikur bëhej me kërkesë të veçantë dhe sigurisht me pagesë shtesë. Dhe ka pasur përparime në mënyrë që tani mund të gjeni kanavacë me gozhda me çmime të rregullta dhe mund ta lini vendimin e kornizës për më vonë.
Kur blini një kanavace, mendoni për madhësinë që ju përshtatet, në mënyrë që të dini nëse ju përshtatet më mirë pambuku apo liri. Pas kësaj, është e rëndësishme të vendosni nëse dëshironi ta përgatisni vetë ose nëse është më mirë ta keni atë pjesë të punës tashmë të kryer. Nëse aplikoni vetë një prajmer ose blini një kanavacë që tashmë është me astar, mbani në mend se sa mund t'ju ndihmojë ngjyra e prajmerit të realizoni idetë tuaja dhe së fundi, kur zgjidhni trashësinë e kanavaces, mendoni se si do të duket piktura kur të përfundojë, si do të jetë në mur.