Ne përdorim cookie digjitale në faqen tonë të internetit. Duke përdorur faqen tonë, ju pranoni që disa cookie shkarkohen nga shfletuesi juaj.

Menu

 

A ka ndonjë ndryshim midis pikturimit të një afresku dhe pikturës së një kanavacë?

12.07.2023

A ka ndonjë ndryshim midis pikturimit të një afresku dhe pikturës së një kanavacë?

Një keqkuptim i zakonshëm është se të gjitha pikturat që janë bërë direkt në mur janë afreske. Dhe do të ishte e padrejtë, sepse pikturimi me afresk është në fakt shumë më tepër se pikturimi në një mur. Këtë do ta kuptoni vetë kur të lexoni për procesin specifik të krijimit të këtyre veprave, i cili kërkon shumë por që meritohet edhe për qëndrueshmërinë e tyre. Në një nga tekstet e mëparshme kemi shkruar për kanavacat për pikturë, si të zgjedhim një kanavacë ideale dhe si të përgatisim kanavacat, por siç do të konkludoni, piktura është një art ku, në varësi të substratit në të cilin punohet, teknikat ndryshojnë në shumë mënyra.

Termi "fresk" vjen nga fjala italiane "affesco", e cila e përkthyer në gjuhën tonë do të thotë i freskët ose i lagësht dhe i referohet suvasë së freskët, që është specifika kryesore e pikturës së afreskut. Teknika u krijua praktikisht në kohët parahistorike dhe u ringjall sërish me Rilindjen Italiane si shtesa më e përshtatshme për ndërtesat monumentale të ndërtuara në shekullin e 14-të, veçanërisht në Firence. Arsyeja pse kjo teknikë u ringjall është se sipërfaqe të mëdha muresh mund të pikturoheshin relativisht shpejt dhe relativisht me çmim të ulët në krahasim me teknikat e tjera të pikturës monumentale, si mozaikët.

Afresket i detyrohen qëndrueshmërisë së tyre kimisë që ndodh midis suvasë së freskët, ngjyrave dhe ajrit. Në këtë rast, lidhësi është shkumësi (gëlqerja) nga suvaja e afreskut, e cila shtrëngohet në kontakt me ajrin (ndryshon nga hidroksidi i kalciumit në karbonat kalciumi) dhe nëse mbi të aplikohet bojë e tretur ndërsa është ende e lagësht, ajo bllokon. pigmenton në vetvete ndërsa thahet.nga boja dhe kështu krijohet një shtresë me ngjyrë e fortë dhe e qëndrueshme kimikisht.

Si të përgatitet sipërfaqja për pikturimin e afreskut
Duke qenë se një afresk i pikturuar pritet të zgjasë pothuajse përgjithmonë, është thelbësore që muri në të cilin punohet të jetë plotësisht i shëndoshë - pa lagështi që mund të depërtojë në sipërfaqe ose tulla të paqëndrueshme që mund të zhvendosen dhe të shkaktojnë plasaritjen e suvasë. Vetëm pas ndërhyrjeve ndërtimore, nëse nevojiten, bëhet planifikimi i afreskeve dhe aplikimi i suvasë së afreskut.

Suva zakonisht aplikohet në tre shtresa, dhe përbëhet nga një përzierje e gëlqeres së shuar dhe rërës. Është e rëndësishme të respektohen rregullat sipas të cilave është instaluar në mënyrë që nënshtresa të jetë e qëndrueshme dhe e "lidhur" mirë me vetë murin. Shtresa e parë e suvasë përgatitet me rërë me kokrriza më të mëdha dhe gëlqere në raport 3:1 dhe vendoset në mur me veshje të vrazhda dhe të pabarabarta për të lidhur më mirë shtresën e dytë me të. Shtresa tjetër e "arrikos" aplikohet gjysmë ore pas tharjes së së parës në raport 2:1 - dy pjesë rërë të imët dhe një pjesë gëlqere.

Vizatimi i parë përgatitor bëhet mbi shtresën e dytë të suvasë dhe është vetëm një udhëzues për piktorin për të planifikuar punën dhe kohën e mëtejshme. Ka një sërë mënyrash në të cilat vizatimi mund të aplikohet, zakonisht duke përdorur shkumës ose pluhur qymyri dhe bojë kafe-të kuqe. Ndonjëherë në afresket, shtresa e fundit e pikturuar e të cilave është hequr, ky vizatim mund të shihet pjesërisht, mund të keni pasur mundësinë ta vini re.

Shtresa e fundit e suvasë së afreskut përgatitet në shkallë 1:1 dhe nuk aplikohet në të gjithë sipërfaqen, por vetëm aq sa mund të lyhet në një periudhë prej 5-6 orësh ose një ditë për sa kohë që suva mbetet e lagur. dhe i hapur për punë. Kjo shtresë e fundit është më e holla, duhet të përmbajë rërën më të imët dhe të jetë e lëmuar mirë.

Si pikturohen afresket?

Ngjyrat shpërndahen me ujë ose qumësht gëlqereje dhe aplikohen me furçë mbi suva të lagur pas gjysmë ore deri në një orë vendosje. Suva i thith ato dhe gëlqerja i lidh në procesin e tharjes dhe ngurtësimit. Jo të gjithë pigmentet sillen mirë në këtë teknikë dhe piktorët duhet të jenë të kujdesshëm për këtë, pigmente të caktuara do të reagojnë ndaj ajrit dhe do të ndryshojnë ngjyrën me kalimin e kohës.

Për shkak të fazave të shkurtra të hapura të suvasë, afresku duhet të punohet shpejt dhe mirë. Është lyer ekskluzivisht nga lart poshtë për shkak të përzierjes së ngjyrave, dhe pjesëve më të mëdha si qielli, është mirë të punohet me një frymë sepse pyetja mbetet nëse do të mund të përzieni saktësisht të njëjtën nuancë ngjyrash nesër si sot.

Kur suvaja fillon të zbardhet dhe të humbasë fuqinë e saj thithëse, mbi të nuk do të mund të pikturoheni më me teknikën e afreskut, por ndërhyrje shtesë mund të bëhen në teknikën "al secco" (pikturim në suva të thatë), ku si lidhës Kazeina përdoret si agjent ngjyrues. Shpesh detajet e fytyrave bëhen me këtë teknikë, dhe ngjyra blu e qiellit, për shembull, ndonjëherë shtohet mbi të kuqen pikërisht në këtë mënyrë. Nëse shihni një afresk me fytyrë pa detaje apo qiell të kuq, dijeni se është një afresk që me kalimin e kohës ka humbur shtresën e bojës që është punuar në teknikën “secco”.

Pra, shumë faktorë ndikojnë në cilësinë e afreskut dhe në procesin e lyerjes - materiali nga i cili është ndërtuar muri, sasia e lagështisë në mure, cilësia e lëndëve të para për suva dhe mënyra e aplikimit të tij, madje edhe Moti. Kjo është arsyeja pse ky zanat vlerësohet kaq shumë. Piktori i afreskut duhet të jetë i talentuar, me përvojë, i shpejtë dhe plotësisht i përgatitur, sepse muret dhe tavanet e larta kërkojnë pikturë në pozicione mjaft të vështira.

Section of blog

Created by the system www.fast-webshop.com

ZWE5M
Produkte të njohura
Me pak fjalë: 0
Të gjitha në shportë