Nëse përpiqeni të përzieni bojërat klasike të vajit me ujë, do të ndodhë pikërisht ajo që prisni - nuk do të keni sukses. Të gjithë e dimë mirë se vaji dhe uji janë lëngje që nuk mund të kombinohen, ndaj duhet të pyesni veten se çfarë sekrete fshehin bojërat e vajit me bazë uji. Sekreti është se ato përmbajnë vajra që janë modifikuar me aditivë të caktuar, kështu që në vend që të largojnë ujin, këto ngjyra përzihen me sukses dhe hollohen me të.
Disa marka kanë përfshirë një sërë ngjyrash të tilla në ofertën e tyre dhe kjo ka shkaktuar kënaqësi tek një numër i madh piktorësh profesionistë, por edhe tek ata që merren me pikturë si hobi. Domethënë, shumë shpesh piktorët zhvillojnë një alergji ndaj mediumit ose terpentinës me të cilën hollohen bojërat e vajit, kështu që ata detyrohen të heqin dorë nga lyerja me bojëra vaji dhe të kalojnë në punën me bojëra akrilike, edhe pse bojërat akrilike janë dukshëm të ndryshme dhe nuk korrespondojnë. ndaj zakoneve dhe nevojave të të gjithë piktorëve. Shumë prej tyre nuk kanë një studio të përshtatshme për të punuar dhe për shkak të erës së fortë dhe avullimit të dëmshëm nuk mund të lyejnë me bojë vaji dhe të mbajnë punime të tilla në dhomat ku kalojnë pjesën tjetër të ditës. Për disa, mediumet e vajit duken shumë të ndërlikuara, kështu që nuk fillojnë të punojnë me bojëra vaji, dhe ata që nuk kanë probleme të tilla vendosin për bojërat e vajit të holluara me ujë, sepse sigurisht që janë më të këndshme dhe më të thjeshta për t'u punuar.
Cilat janë avantazhet e bojrave të vajit të tretshme në ujë?
Avantazhi kryesor i tyre është se mund të hollohen me ujë, si dhe fakti që enët që përdorni gjatë lyerjes mund t'i lani vetëm me ujë, nuk do të keni nevojë për asnjë kimikat. Një anë tjetër e mirë e përdorimit të tyre është se koha e tharjes është disi më e shkurtër se sa me bojërat klasike të vajit, por gjithsesi mjaft e gjatë që piktori të ketë mundësinë e një teknike të tillë si "alla prima". Gjatë punës dhe pas tharjes, ato kanë saktësisht të njëjtën pamje dhe të njëjtat karakteristika si ngjyrat e holluara me medium vaji - goditje të buta, shkëlqim dhe intensitet të lartë.
Si të lyeni me bojëra vaji të tretshme në ujë?
Para së gjithash, nuk ka asnjë kufi në raportin e ujit me lyerjen - mund të përdorni aq ujë sa ju nevojitet për të marrë densitetin që ju përshtatet për teknikën tuaj të lyerjes. Gjithashtu mund te mos shtoni fare uje por te lyeni me bojen e trashe nga tubi, mund te shtoni nje perqindje te vogel uje dhe te beni nje boje qe do te aplikohet lehte me nje spatul lyerje ose me furce te forte dhe duke perdorur nje sasi me te madhe. e ujit ose duke shtuar bojë në ujë ju do të merrni një efekt të bojërave akuarel.
Uji nuk është e vetmja gjë që mund të përzieni me këto bojëra - ka edhe disa produkte ndihmëse si mediume për lyerje, medium me glazurë, pasta për lyerje, lloje të ndryshme të llakut dhe të gjitha janë gjithashtu të hollueshme me ujë. Me to do të zgjerohen mundësitë tuaja, por do t'ju duhet pak kohë dhe durim për t'i njohur dhe për të zbuluar kombinimin që ju përshtatet më shumë.
Mediumi i lyerjes do ta bëjë ngjyrën më transparente, më të lëngshme dhe pjesa e majtë pas tharjes do të ketë më shumë shkëlqim se ato që keni përzier vetëm me ujë. Ju mund të përdorni mediumin me glazurë nëse dëshironi të pikturoni pikturën tuaj me glazura - shtresa të holla transparente të bojës dhe rekomandohet ta përdorni në shtresat e fundit, dhe pasta e lyerjes së kësaj serie është në fakt një bojë vaji e holluar në ujë pa pigmente dhe mund ta përdorni kur dëshironi lëvizje lehtësuese dhe goditje të dukshme, - ngjyra do të mbetet e trashë, por më transparente dhe me një intensitet më të ulët.
Siç mund ta konkludoni vetë – me këto produkte shtesë, numri i mundësive që keni me këto ngjyra është i madh, kështu që nuk ka pothuajse asnjë kufizim edhe në teknikat e lyerjes. Pavarësisht nëse e pikturoni figurën tuaj me një shtresë të teknikës lagësht mbi lagësht, e lyeni me glazurë, në shtresa ose kultivoni pikturë reliev, bojërat e vajit me bazë uji do t'ju lejojnë ta bëni këtë po aq mirë sa ato klasike.
Mjafton t'i kushtoni vëmendje faktit që rregulli për lyerjen me shtresa është i ndryshëm nga ai që vlen për lyerjen me bojëra klasike vaji. Kur holloni bojën me shtresë vaji, rregulli thotë që shtresat fillestare do t'i lyeni me më pak vaj liri në mes se ato të fundit, dhe për bojërat që janë të holluara me ujë, zbatohet rregulli që shtresat e para të përmbajnë më shumë ujë dhe secila shtresë tjetër më pak se ajo e mëparshme, ndërsa për shtresën përfundimtare rekomandohet të përdoret bojë e pastër ose bojë e holluar me medium dhe glazurë. Duhet të respektohet rregulli i aplikimit të shtresave të trasha mbi ato të holla dhe jo anasjelltas, në mënyrë që të mos ketë plasaritje në shtresat e fundit.
Baza për pikturë mund të jetë kanavacë ose karton, zakonisht, por është e detyrueshme që baza të përgatitet për të punuar me vaj. E gjithë pjesa tjetër e pajisjeve është e njëjtë me atë të përdorur në pikturën klasike të vajit. Lyerja përfundimtare kërkon një shtresë llak mbrojtës - pas 6 muaj deri në një vit tharje, në varësi të trashësisë së bojës së aplikuar, është e nevojshme të aplikohet një nga llaqet përfundimtare të destinuara për pikturat me vaj. Për ata që nuk e durojnë erën e avullimit të llakut klasik, mund të jetë një llak nga seria e produkteve të vajit të holluar në ujë, pa erë – që do të thotë se edhe kjo pjesë e punës është e lehtë dhe e këndshme.